Kritika prístupu personálu, nekvalitný tovar, zavádzanie zákazníka a pod.
od Anonym » 27. Feb 2014 (Štv) 10:07:15
Škandálozné správanie voči zákazníkom. Nedávno ŽSR (Železnice SR) zaviedlo novinku: 5min pred odchodom vlaku vraj cestovný lístok už nepredajú. Stalo sa to na zastávke v Meste Holíč, dôvod zatiaľ neznámy, zrejme (ale to len dedukujem) k voli tomu, že na celej vlakovej stanici je počas prac.dňa len 1 človek a ten má na starosti predaj lístkov aj vypravovanie vlakov... des !!! Takto si ŽSR predstavujú skvalitňovanie služieb.
-
Anonym
-
- Príspevky: 193
- Registrovaný: 11. Aug 2012 (Sob) 7:02:21
Späť na Sťažnosti a reklamácie
Kto je on-line
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť